شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت عیادت وزیر ارشاد از «رضا رویگری» سریال «آکتور» از شبکه فرانسوی ـ آلمانی «آرته» سر در آورد! دورهمی هنرمندانه نسل جوان |  برپایی نمایشگاه نقاشی «پیرامون» در  گالری هنگام حضور در  جشنواره‌ها برای پیشرفت لازم است، ولی کافی نیست آواز پرنده‌های صبح (۲) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز رسمی فعالیت‌های حوزه نشر در حوزه هنری خراسان رضوی|۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود کتاب خوب یعنی تراول! گزارشی از نمایشگاه گروهی «به رنگ زیارت» در نگارخانه رضوان سریال جدید «رخنه» از امشب پخش می‌شود (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیم «اخت الرضا» همزمان با میلاد حضرت‌معصومه(س) به خانه‌ها می‌آید + زمان پخش زمان پخش و تکرار سریال «رخنه» در شبکه یک + اثری درباره نمایش توان علمی و دفاعی کشور کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب» رونمایی شد
سرخط خبرها

درگذشت آلبرت پایون فیلمساز مطرح آمریکایی 

  • کد خبر: ۱۳۷۰۷۵
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
درگذشت آلبرت پایون فیلمساز مطرح آمریکایی 
آلبرت پایون فیلمساز مطرح آمریکایی و سازنده فیلم‌هایی چون سایبورگ، نمسیس و کاپیتان آمریکا بود در ۶۹ سالگی از دنیا درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آلبرت پایون فیلمساز آمریکایی که مجموعه گسترده آثارش شامل فیلم های کالتی چون «سایبورگ»، «شمشیر و جادوگر»، «نمسیس» و نسخه سال ۱۹۸۹ «کاپیتان آمریکا» می شد، در سن ۶۹ سالگی در لاس وگاس درگذشت.

پایون چند سال پیش به بیماری ام اس و همینطور زوال عقل مبتلا شده بود. در ماه‌های گذشته، سینتیا کورنان همسر این فیلمساز در مورد وضعیت پایون اخبار را به‌روزرسانی می کرد. او اخیرا از طرفداران این کارگردان درخواست کرده بود پیام های شخصی خود را با پایون که وضعیتش رو به زوال است، به اشتراک بگذارند.

کورنان مرگ پایون را در صفحه فیسبوکش تایید کرد و نوشت: من کنارش نشسته بودم آن هم در لحظاتی که آخرین نفسش را می کشید نفسی که به نظر می رسید با آن وزنه های دنیا را رها کرده است.

فیلم های پایون اغلب کم هزینه بودند و صرفا برای ویدیوی رسانه خانگی ساخته می شدند. این کارگردان با سبک خاص خود که شامل تصاویر اکشن سوررئال و پسا آخرالزمانی بود طرفداران مشتاقی را در میان مخاطبان فیلم های ژانر پیدا کرده بود. پایون طی چهار دهه فعالیت فیلمسازی اش با نمادهای سینمای اکشن از جمله ژان کلود ون دام، کریستوفر لمبرت، برت رینولدز و همچنین بازیگران دیگری مانند اسنوپ داگ، چارلی شین، آیس تی، لنس هنریکسن، رونی کاکس، کریس کریستوفرسن، جیمز کابرن، روتگر هاوئر و دنیس هاپر همکاری کرده بود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->